طراحی وب سایت و سئو چمن مصنوعی اطلس چمن

طراحی وب سایت و سئو چمن مصنوعی اطلس چمن

طراحی سایت اطلس چمن با استفاده از متد روز طراحی وب سایت، ایجاد قالب اختصاصی، بهره گیری از طراحی UI/UX برای صفحات مختلف سایت، رعایت تمام نکات سئو در هنگام طراحی قالب، انجام خدمات سئوی تکنیکال، خارجی و داخلی، مدیریت صفحه اینستاگرام اطلس چمن.

خدمات
طراحی سایت
سئو
طراحی UI/UX
زمینه کاری
تولید و پخش چمن مصنوعی
سال
1397
کارفرما
شرکت اطلس چمن
وب سایت

وب سایت شرکت اطلس چمن در ابتدا با دروپال 7 و در سال 1397 طراحی شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت طراحی سایت، از لحاظ سئو، سرعت، محتواگذاری و قالب های بوت استرپ، طی جلسه ای با مالک وب سایت تصمیم گرفتیم این وب سایت را به دروپال 9 ارتقا بدهیم.

درباره اطلس چمن

شرکت اطلس چمن بیش از 20 سال است که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1395 تصمیم گرفت، یک سایت برای فروش چمن مصنوعی طراحی کند، پس از آنکه سایت را طراحی کردند اقدام به سئو کردن این سایت هم کردند که پس از گذشت 2 سال، به دلایل مختلف مانند: کیفیت پایین سایت طراحی شده، رعایت نکردن نکات سئو در هنگام طراحی و مشکلات بسیار زیادی که بر روی قالب آماده وردپرس وجود داشت، نتوانستند حتی یک کلمه کلیدی را به صفحه اول گوگل بیاورند.

پس از این ماجرا هیئت مدیره این شرکت تصمیم به تغییر تیم سئو در قزوین گرفتند. در نهایت طی جلسه ای که با تیم پویاپرداز داشتند، کار سئو و طراحی سایت شرکت اطلس چمن را به ما سپردند. ما در همان ابتدا با بررسی و تحقیق بر روی کلمات کلیدی کار طراحی سایت را با دروپال 7 آغاز کردیم. پس از طراحی سایت، کار تکنیکال سئو را با دقت طبق اصول سئو انجام دادیم و همجنین، تولید محتوا را هم به صورت موازی آغاز کردیم. پس از محتواگذاری و تست سئوی صفحات، سئوی خارجی را استارت زده و پس از گذشت 6 ماه، کلمات کلیدی به نوبت به صفحه اول گوگل آمدند.

با توجه به سئوی سایت اطلس چمن و مدیریت صفحه اینستاگرام این شرکت توسط شرکت پویاپرداز، طولی نکشید که شرکت اطلس چمن به یکی از بهترین برندهای تولید و فروش چمن مصنوعی در ایران تبدیل شد.

اهداف اطلس چمن

شرکت اطلس چمن با تعیین کردن اهداف خود، به دنبال رسیدن به آنها بود. طی جلسه اولیه با مدیر این شرکت مقرر گردید که، تیم طراحی سایت، سئو و مدیریت شبکه های اجتماعی پویاپرداز این شرکت را به اهداف مورد نظرش برساند. این اهداف شامل موارد زیر بودند:

  • تبدیل شدن به یکی از 3 برند برتر تولید و فروش چمن مصنوعی
  • داشتن سایتی زیبا و کاربر پسند
  • افزایش فالور در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  • فروش چمن مصنوعی به تمام نقاط ایران
  • گرفتن پروژه های چمن مصنوعی فوتبالی

استراتژی ما

استراتژی ما برای انجام درست کارها، در ابتدا طراحی UI/UX بود. سپس با توجه به طرح تصمیم به تغییر پلتفرم سایت از وردپرس به دروپال و پیاده سازی آن بر اساس نکات سئوی تکنیکال گرفتیم. برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری دکمه های تماس را در دسترس قرار دادیم. برای افزایش تعامل کاربران با سایت نیز امکان گذاشتن نظر برای محصولات را فراهم کردیم. استراتژی بعدی ما تولید محتوای بهینه و همیشه سبز برای سایت اطلس چمن بود. با توجه به رقابت کلمه چمن مصنوعی در صفحات 1 تا 4 گوگل، همیشه نیاز به تولید محتوا و به روز رسانی محتواهای سایت می باشد. از همین رو ما برنامه ای با تقویم تولید محتوا برای سایت اطلس چمن درست کردیم.

استاندارد طراحی سایت برای سئو
استانداردسازی طراحی سایت با نکات فنی سئو

 

تولید محتوای همیشه سبز
تولید محتوای همیشه سبز