شما اینجا هستید

طراحی وب سایت و حفظ اعتبار برند
ارسال شده در د, 10/10/1397 - 10:58 -- توسط abolfazl

طراحی وب سایت و حفظ اعتبار برند

حفظ اعتبار برند و طراحی سایت فعالیت‌های دیجیتالی و آنلاین یک فرد تمام چیزی است که به صورت آنلاین در اینترنت انجام می‌دهد. این فعالیت‌ها شامل پست گذاشتن در یک وبلاگ نظر گذاشتن در رسانه‌های اجتماعی و خرید محصولات از وب سایت‌های تجارت الکترونیک می‌شود. فعالیت‌های اینترنتی شما با بیان موارد زیادی درباره برند و وب سایتتان به کاربران، به حفظ اعتبار برند و طراحی سایت سایتتان کمک می‌کند.

طراحی وب سایت و حفظ اعتبار برند

این مورد می‌تواند برای جمع آوری اطلاعات، معرفی هویت و حتی اعتبار برند و یا وب سایتتان باشد. در این مقاله به ۸ توصیه مختلف رجوع می‌کنیم که به مدیریت فعالیت آنلاینتان کمک می‌کند تا دریابید که این فعالیت‌ها در جهت پیشبرد وب سایت و برندتان کار می‌کنند و یا بالعکس.

1- دریابید که در اطرافتان چه اتفاقاتی می‌افتد.

اگر ندانید که اطرافتان چه مواردی وجود دارد و اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید به طور موثر فعالیت‌های آنلاین خود را  مدیریت کنید. زمانی را در Google بگذرانید تا دریابید که چه اخبار جدید در وب سایت‌ها موجود است. آیا نتایج مثبت و منفی یافته‌اید؟ اگر این چنین است فعالیت اینترنتی شما بسیار عالی است. یا نتایج منفی در یافت کرده‌اید؟ باید این نتایج منفی را از حذف کنید تا در معرض عموم قرار نگیرد.

2- اطمینان حاصل کنید که پست‌های شخصیتان، خصوصی باقی می‌ماند.

طراحی وب سایت و حفظ اعتبار برند

اطمینان حاصل کنید که پست‌های شخصیتان که نمی‌خواهید کارمندان و یا اشخاص دیگر ببینند، قفل شده‌اند.  برخی وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی هر چند وقت یک بار کنترل سیاست‌های حفظ حریم شخصی خود را تغییر می‌دهند. در غیر این صورت، ممکن است تصاویر شخصیتان که در یک مهمانی هستید، در اینترنت پخش گردد و این امر برای برند و وب سایتتان مفید نمی‌باشد. از این رو، اطمینان حاصل کنید که همیشه این تنظیمات را بررسی می‌کنید. اما به یاد داشته باشید که این موارد ممکن نیست همیشه از شما محافظت به عمل آورد.

صفحه‌های موجود در وب سایت‌های اجتماعی ممکن است در مروگرها نیز پخش گردد و زمانی که این اتفاق افتاد هر کسی می تواند تصویر، ویدئو، صدا و غیره را از صفحه شما برداشته و در وب سایت‌های دیگر دوباره پست کند. شما در این شرایط هیچ کنترلی روی موارد شخصی خود نخواهید داشت و به اعتبار برند و وب سایتتان صدمه خواهید زد.

3- نرم افزارهای خود را به روز نگاه دارید.

هیچ چیز بیشتر از داشتن اطلاعات ویروسی و اشتراکشان با دیگران، نمی‌تواند به هویت برند و وب سایتتان آسیب بزند. از این رو بسیار اهمیت دارد تا نرم افزار آنتی ویروس،  Vpn (شبکه‌های مجازی شخصی)، اسکنرهای بد افزار و دیگر برنامه‌ها و نرم افزارهایتان فعال و به روز رسانی شده باشد. این موارد شامل سیستم اجرایی وب سایتتان نیز می‌باشد. اطمینان حاصل کنید که از نسخه‌های به روز نرم افزارها برای امنیت بیشتر، دانلود کرده و نصب می‌نماید.

4- از رمز عبورهای قدرتمندی استفاده کنید.

به همین ترتیب شما نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که اکانت‌های آنلاینتان نیز با رمز عبورهای قدرتمند، محافظت و مراقبت شده است. یک رمز عبور و یا پسورد می‌تواند شامل موارد زیر و یا ترکیبی از آن‌ها ب