شما اینجا هستید

دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌

دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌

بسیاری از سایت های ایرانی فروش بسیار کمی دارند. این فروش در حدی است که گاه باعث ناامید شدن صاحب سایت و توقف فعالیت می شود. در این مقاله می خواهیم دلایل اصلی و پایه ای فروش کم سایت ها را بررسی کنیم و برای هر مورد راهکار ارائه دهیم .

 جستجوی گوگل چگونه کار می کند

جستجوی گوگل چگونه کار می کند

راهنمای چگونه پیدا کردن و کشف وب سایت ها توسط گوگل، چگونه بررسی کردن و خزیدن در وب سایت ها و چگونه ارائه کردن آنها در نتایج جستجو. هنگامی که شما در مقابل کامپیوتر خود می نشینید و یک جستجو در گوگل انجام می دهید، شما تقریبا بلافاصله با لیستی از نتایج از سراسر وب مواجه خواهید شد. چگونه گوگل صفحات وب را مطابق با درخواست و کوئری شما پیدا می کند، و چگونه این نتایج جستجو را الویت بندی می کند؟ در ساده ترین حالت، شما می توانید تصور کنید که جستجو در وب مانند جستجو کردن در یک کناب خیلی بزرگ با یک شاخص و ایندکس بسیار وسیع است که مکان دقیق هر چیزی را به شما می گوید. وقتیکه شما یک جستجو در گوگل انجام می دهید، برنامه های گوگل تمامی ایندکس ها را بررسی می کنند تا مرتبط ترین نتایج جستجو را به شما نشان دهد.

تولید محتوا

فرمان تولید محتوا را بدهید دست مشتری!

محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

اشتراک در بازاریابی محتوا