شما اینجا هستید

۸ راز تولید محتوای پربازدید

8 راز تولید محتوای پربازدید

خیلی اوقات با توجه به تجربه کاری با افرادی مواجه میشوم که از عدم بازدید مطالب وب سایتاشان متعجب و ناراحت هستند. آنها میگویند روزانه مطالب مرتبط و مفیدی را در سایتشان وارد کرده ولی بازخورد مورد نظر را ندارند. اما چرا؟ مسئله مهم در بحث تولید محتوا وب سایت درک سلیقه و خواسته های مخاطبان است. تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد در ابتدا نگاهی کلی به مطالب صفحه باز شده می اندازند و اگر در این نگاه اجمالی نظرشان جلب نشود،صفحه را میبندند.با توجه به این موضوع در این مقاله به شما نکات کوچک اما تاثیرگذاری را میگوییم که با توجه به آنها میتوانید مطالب پر بازدیدی را تولید کنید.

آشنایی با سیستم اتوماسیون اداری

آشنایی با سیستم اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری به ادغام کارهای اداری مرتبط با مدیریت اطلاعات اشاره دارد. ابزارهای متعددی برای خودکار سازی کارهای اداری استفاده می شود , با گسترش پیشرفت در بخش سخت افزار و شبکه تجهیزاتی مانند دستگاههای کپی و پرینترها نیز در اتوماسیون ها قرار گرفته اند .ذخیره سازی داده های خام، انتقال داده های الکترونیکی و مدیریت اطلاعات کسب و کار الکترونیکی شامل فعالیت های اساسی یک سیستم اتوماسیون اداری می باشد.

 سیستم مدیریت محتوا در طراحی وب سایت و معایب و مزایای آن

سیستم مدیریت محتوا در طراحی وب سایت و معایب و مزایای آن

سیستم مدیریت محتوای وب که با نام اختصاری WCMS شناخته می‌شود، یک سیستم نرم‌افزاری است که ابزارهای از پیش آماده‌ای برای نوشتن مطالب، درج تصاویر و پیوندها و به‌طور کلی مدیریت یک یا چند وب‌سایت دارد و به کاربران اجازه می‌دهد حتی با دانشی اندک در زمینه‌ی زبان‌های برنامه‌نویسی وب یا زبان‌های نشانه‌گذاری، محتوای وب‌سایت خود را به سادگی ایجاد و مدیریت کنند.

تولید محتوا

فرمان تولید محتوا را بدهید دست مشتری!

محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

اشتراک در سیستم مدیریت محتوا