شما اینجا هستید

چند راهکار برای بررسی سایت رقبا

9 راهکار برای بررسی سایت رقبا

برای اینکه بتوانید در دنیای رقابت کسب و کار مجازی از سایز رقبا پیشی بگیرید و کسب درآمد بالاتری از وب سایت خود داشته باشید علاوه بر بروز بودن اطلاعات سایتتان باید همواره وضیعت رقبای خود را بررسی کنید و سعی کنید که یک گام از آنها جلوتر باشید. در این مقاله با تکنیک های بررسی سایت های رقیب آشنا میشوید با ما همراه باشید.

link bait چیست؟

link bait چیست؟

یکی از روش هایی که میتوان برای بازدید بیشتر سایت از آن استفاده کرد، Link bait می باشد. اما باید هنگام استفاده از آن دقت کنید تا سایت شما به عنوان اسپم شناسایی نشود.

دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌

دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌

بسیاری از سایت های ایرانی فروش بسیار کمی دارند. این فروش در حدی است که گاه باعث ناامید شدن صاحب سایت و توقف فعالیت می شود. در این مقاله می خواهیم دلایل اصلی و پایه ای فروش کم سایت ها را بررسی کنیم و برای هر مورد راهکار ارائه دهیم .

نکاتی که باید قبل از شروع کار با ایمیل مارکتینگ بدانیم

نکاتی که باید قبل از شروع کار با ایمیل مارکتینگ بدانیم

یکی از ارزان ترین و ساده ترین و تاثیرگذارترین روشهای بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ است که به صورت کاملا هدفمند به کسب و کار اینترنتی، رونق می بخشد. اگر بخواهیم به صورت درست و اصولی از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم می توانیم تا 30 درصد فروش کسب و کار خود را افزایش دهیم و یک ارتباط منسجم را بین کسب و کارها و مشتریان خود برقرار نماییم. نکته قابل توجهی که در اینجا وجود دارد این است که روش ایمیل مارکتینگ دارای اصول و قواعدی است و نمی توان بدون آموزش به هدف مورد نظر دست یافت.

۸ راز تولید محتوای پربازدید

8 راز تولید محتوای پربازدید

خیلی اوقات با توجه به تجربه کاری با افرادی مواجه میشوم که از عدم بازدید مطالب وب سایتاشان متعجب و ناراحت هستند. آنها میگویند روزانه مطالب مرتبط و مفیدی را در سایتشان وارد کرده ولی بازخورد مورد نظر را ندارند. اما چرا؟ مسئله مهم در بحث تولید محتوا وب سایت درک سلیقه و خواسته های مخاطبان است. تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد در ابتدا نگاهی کلی به مطالب صفحه باز شده می اندازند و اگر در این نگاه اجمالی نظرشان جلب نشود،صفحه را میبندند.با توجه به این موضوع در این مقاله به شما نکات کوچک اما تاثیرگذاری را میگوییم که با توجه به آنها میتوانید مطالب پر بازدیدی را تولید کنید.

رازهای مفید برای افزایش سرعت ایندکس مطالب

رازهای مفید برای افزایش سرعت ایندکس مطالب

یکی از روش های مهم مدیران کسب و کارهای اینترنتی در این است که بعد از خدمات درست با کسب و کارشان در صفحه ی اول گوگل می باشند و تاثیرات خوب و قابل توجهی را ببیند و این امر زمان می برد تا مطالب در گوگل ایندکس شود.روش کار کردن گوگل به این صورت است که از زمانی که لینکی برای بررسی معرفی می شود گوگل شروع به بررسی می کند.

 روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت

روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت

استفاده از روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت یکی از موثرترین روش ها برای کسب نتیجه مطلوب و مطابق با خواسته های ما از طراحی یک وب سایت است. همه ما هنوز! انسان هستیم، با وجود تمام دانش ما نسبت به دنیای اطرافمان، یکی از چیزهایی که ما احاطه کاملی به آن نداریم، سایر انسان ها هستند. او چه فکر میکند؟ من از طرف مقابلم چگونه درخواست کنم که باعث واکنش نشان دادن او گردد؟ چرا او به این طرز درخواست پاسخ مثبت میدهد؟ چرا این کودکان به محصولات رقیب من بیشتر علاقه دارند تا محصولات من؟ و بسیاری دیگر از این سوال ها که شاید هیچ گاه نتوانیم جوابی 100 درصد به آن بدهیم.

آیا AMP واقعا سایت تان را سرعت می بخشد

آیا AMP واقعا سایت تان را سرعت می بخشد؟

اخیرا درباره AMP صحبت های بسیاری شده است (صفحات سریع گوشی همراه). از بیست و چهارم ماه فوریه به بعد، نتایج جستجو گوگل شروع به شامل شدن لینک هایی به نسخه های صفحات گوشی همراه نمود. زمانی که گوگل از یک تکنولوژی حمایت می کند، شما می دانید که مورد بزرگی در شرف وقوع می باشد، اما AMP دقیقا چیست؟ آیا تا به حال به این مورد فکر کرده اید؟

بک لینک یا لینک خارجی چیست

بک لینک یا لینک خارجی چیست؟

زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. لینک خارجی، لینکی است که به یک دامنه خارجی، ارجاع می دهد. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید.

اشتراک در بازاریابی آنلاین در قزوین