شما اینجا هستید

الگوریتم RankBrain و تاثیر تجربه کاربری بر سئو

الگوریتم RankBrain و تاثیر تجربه کاربری بر سئو

در اکتبر ۲۰۱۶ گوگل اعلام کرد که الگوریتم RankBrain بعنوان سومین فاکتور تاثیرگذار بر رتبه بندی نتایج گوگل شناخته شده و نقش بسزایی در خروجی نتایج جستجو در گوگل بازی میکند. با بهبود این الگوریتم میتوان گفت نقش آن در سال ۲۰۱۸ پررنگ تر از گذشته خواهد شد. در این مقاله تلاش میکنیم هوش مصنوعی گوگل را به شما معرفی کرده و فاکتورهای مورد نظر گوگل برای بررسی رفتار کاربران را بررسی کنیم.

اشتراک در الگوریتم