شما اینجا هستید

طراحی سایت

طراحی سایت های سرگرم کننده داشته باشید

طراحی سایت را از راه سرگرم کننده یاد بگیرید در ابتدا به طور فزاینده ای و سرگرم کننده تمرین کنید، بدون نوشتن خط کد الان بازی یک سازمان بازاریابی ورودی است که به کسب و کارها کمک می کند مانند استراتژی ورودی، نسل سرب و بازاریابی ایمیل آنچه واقعا در این طراحی سایت برجسته است

برندینگ

برندینگ چیست و چرا باید برای شما مهم باشد؟

شما هم تا حالا عبارت "برند چیست؟" را جست و جو کرده‌اید؟ اگر این کار را کرده باشید با بیش از 10 تعریف و مفهوم مختلف روبرو خواهید شد. حتی می‌توانم بگویم این تعاریف انقدر بعضی جاها با یکدیگر تفاوت دارند که انگار اصلا در مورد یک موضوع حرف نمی‌زنند! به همین دلیل اگر بخواهید مفهوم برندسازی را از این تعاریف یاد بگیرید به مشکل خواهید خورد. پس چه کار کنیم؟ به نظرم بین این همه مطلب اگر بدانیم که برند چه چیزی نیست، راحت‌تر می‌توانیم به هدف برسیم: برند یک لوگو نیست، برند نام شرکت شما نیست و برند هیچ نماد یا علامت تجاری هم نیست! بله همه این موارد روی برند شما تاثیر دارند و برند همه این موارد را دربر دارد ولی هیچ کدام از این‌ها به تنهایی برند نیستند!

 آشنایی با الگوریتم های گوگل

آشنایی با الگوریتم های گوگل

اگر گوگل همان چراغ جادویی‌ست که قرار است کاربرها را به خواسته‌شان برساند، الگوریتم‌هایش به عنوان بچه‌ غول‌های گوگل، حواسشان هست که چه‌ طور کاربرها را به مسیر درست هدایت کنند. حتما اسم الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت. اگر می‌خواهید سایت شما جزء پیشنهادهای اول گوگل به کاربرها باشد خوب است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با شناخت ویژگی‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به شناخت غول گوگل، نزدیک‌تر شوید. صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اول موتورهای جستجو قرار بگیرد. همیشه به دنبال راه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل فهم برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد. البته این کار کاملا فنی و تخصصی است. موتورهای جستجوگر برای شناخت و درجه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که همه صاحبان وب سایت که می خواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند. یادآور این می شوم افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند باید با این الگوریتم ها آشنایی کامل داشته باشند.

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافلند که تقویت رابطه با یک مشتری جدید و یا کسی که قبلا به محصولات آنها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است.

محتوا برای وب سایت

چگونه محتوا برای وب سایت انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین راه بیندازید و یا کسب و کار خود را وارد فضای آنلاین کنید، باید بدانید که چطور آنلاین بنویسید. عبارت "محتوا، پادشاه است" در طراحی سایت را اکثر افراد شنیده اند و ممکن است امروز کمی کلیشه ای به نظر بیاید، اما اهمیت کیفیت محتوای یک سایت، هنوز به قوت گذشته باقی است و این عبارت همانند گذشته که برای توصیف اهمیت محتوای سایت به کار برده می شد، معنا دار و مهم است.

اشتراک در استفاده از جملات مجهول در طراحی سایت