شما اینجا هستید

چطوری چیدمان مناسب در طراحی سایت داشته باشیم

چطوری چیدمان مناسب در طراحی سایت داشته باشیم

باید بدانیم چیدمان در طراحی سایت از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای یک طراحی تاثیر گذار درطراحی وب لازم است که یکسری نکات را مدنظر قرار دهید. در این مقاله قصد داریم به توصیه‌های کلی برای طراحی چیدمان وب سایت، اشاره نماییم. این توصیه‌ها را دنبال کنید تا چیدمان مناسب برای طراحی سایت حرفه‌ای را ایجاد کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت های سرگرم کننده داشته باشید

طراحی سایت را از راه سرگرم کننده یاد بگیرید در ابتدا به طور فزاینده ای و سرگرم کننده تمرین کنید، بدون نوشتن خط کد الان بازی یک سازمان بازاریابی ورودی است که به کسب و کارها کمک می کند مانند استراتژی ورودی، نسل سرب و بازاریابی ایمیل آنچه واقعا در این طراحی سایت برجسته است

 نکات مهم تبلیغ در گوگل

نکات مهم تبلیغ در گوگل

در نظر گرفتن زمان برای فهمیدن نکاتی از google adwords یا تبلیغ در گوگل می تواند رتبه بندی سایت شما را بهبود ببخشید، در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه بهینه سازی ها می توانند نقش خود را با گرفتن نشانه ای از جستجوی پرداختی بهبود بخشد.

چرا طراحی سایت سفارشی

چرا طراحی سایت سفارشی؟

طراحی سایت اختصاصی و سفارشی مانند خانه‌ ای می باشد که دقیقاً مطابق با نیاز و نظر صاحب آن طراحی شده است. اگر تمایل دارید طراحی وب سایت شما دقیقاً مطابق با نقشه و نیازتان باشد و یا وب سایت بزرگ و پیچیده ای در نظر دارید که بسته‌های پیشنهادی ما قادر به رفع نیاز شما نیستند، با ما در این مقاله همراه باشید.وب سایت‌های اختصاصی اصولاً وب سایت‌هایی با عملکرد خاص هستند که نیاز به کد نویسی و طراحی از ابتدا دارند. برای شروع طراحی سایت اختصاصی و سفارشی نیاز به طرح عملیاتی وب سایت (proposal) می باشد. این بدان معناست که شما باید بدانید نیازتان از سایت چه بوده و چه امکاناتی را می خواهید درون آن قرار دهید و حتی این که کاربران سایت شما چگونه می توانند خواسته های خود را از سایتتان دریافت کنند.

برندینگ

برندینگ چیست و چرا باید برای شما مهم باشد؟

شما هم تا حالا عبارت "برند چیست؟" را جست و جو کرده‌اید؟ اگر این کار را کرده باشید با بیش از 10 تعریف و مفهوم مختلف روبرو خواهید شد. حتی می‌توانم بگویم این تعاریف انقدر بعضی جاها با یکدیگر تفاوت دارند که انگار اصلا در مورد یک موضوع حرف نمی‌زنند! به همین دلیل اگر بخواهید مفهوم برندسازی را از این تعاریف یاد بگیرید به مشکل خواهید خورد. پس چه کار کنیم؟ به نظرم بین این همه مطلب اگر بدانیم که برند چه چیزی نیست، راحت‌تر می‌توانیم به هدف برسیم: برند یک لوگو نیست، برند نام شرکت شما نیست و برند هیچ نماد یا علامت تجاری هم نیست! بله همه این موارد روی برند شما تاثیر دارند و برند همه این موارد را دربر دارد ولی هیچ کدام از این‌ها به تنهایی برند نیستند!

 آشنایی با الگوریتم های گوگل

آشنایی با الگوریتم های گوگل

اگر گوگل همان چراغ جادویی‌ست که قرار است کاربرها را به خواسته‌شان برساند، الگوریتم‌هایش به عنوان بچه‌ غول‌های گوگل، حواسشان هست که چه‌ طور کاربرها را به مسیر درست هدایت کنند. حتما اسم الگوریتم‌های گوگل به گوشتان خورده! الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ‌ مگس‌خوار، ‌رنک‌‌برین، کبوتر، الگوریتم گورخر و پیج لایوت. اگر می‌خواهید سایت شما جزء پیشنهادهای اول گوگل به کاربرها باشد خوب است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با شناخت ویژگی‌های شخصیتی الگوریتم‌ها به شناخت غول گوگل، نزدیک‌تر شوید. صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اول موتورهای جستجو قرار بگیرد. همیشه به دنبال راه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل فهم برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد. البته این کار کاملا فنی و تخصصی است. موتورهای جستجوگر برای شناخت و درجه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که همه صاحبان وب سایت که می خواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند. یادآور این می شوم افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند باید با این الگوریتم ها آشنایی کامل داشته باشند.

10 ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد

10 ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

همان‌طور که می‌دانید این روزها شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نه تنها در میان ایرانیان بلکه در همه‌ جهان محبوب است. البته بهتر است بدانید که این شبکه‌ی اجتماعی تنها در میان جوانان پرطرفدار نیست، بلکه طبق آمار ۳۲% از بزرگ‌سالان نیز طرفدار پر‌و‌پا قرص این اپلیکیشن هستند؛ افرادی که به تازگی قصد دارند از این اپلیکیشن استفاده کنند یا اینکه می‌خواهند سطح خود را بالا ببرند بهتر است که با ترفندهای آن آشنا شوند.

اشتراک در آموزش افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام